torsdag 1 oktober 2009

älskar galna och oplanderade nätter med madde!

just nu sitter jag och madde i min säng trötta efter gårdagen! kom hem för ungeför en timma sen och vi trodde vi skulle frysa i hjäl innan vi ens hann komma hem.

kvällen började med att tim kom och hämtade mig och jenny hos mig och sedan hämtade vi madde på resecentrum. satt ett tag i bilen innan vi kom på vad vi skulle göra, ringde peejji och åkte ut till han i gistad och hälsade på en sväng. på hemvägen fick madde och jag ett ryck och vi bestämmde oss för att göra en impuls grej, ringde runt till lite olika och hörde att det va fest i hallen i motala så vi betämmde oss för att åka dit och kolla om det va nått att ha.
skynade oss hem så fort vi kunde, fixade oss på 10 min och slängde på oss det första och bästa vi hittade haha! ringde runt och kollade om vi kunde får skjuss, tillslut hittade vi skjuss och rinnesjö va så snäll som skjusade oss ända till motala.
när vi kom fram träffade vi danne (DK) och dennis och sedan gick till hallen! sjukt lång kö och alla va jätte fulla och lukade spya överallt mumms! kom in efter ett tag i alla fall gratis och grejer ;) men gick lika fort som vi kom för det va verkligen ingenting att ha plus att både madde och jag va nyktra, stod ute ute jätte länge och höll på att frysa i hjäl och försökte komma på vad vi skulle göra, till slut höll alla på att frysa i hjäl och alla va trötta och ville hem så jag madde, danne och dennis gick hem till koffe och sov där.
kul kväll ändå tycker jag, alltid kul att nytt folk! Älskar maddes och mina impuls och oplanderade kvällar och nätter :D
nu ska jag och madde gå och köpa en stoor godispåse och mysa framför en film!
CIAOO!

1 kommentar: