fredag 2 oktober 2009

trött tjej!


sitter i skolan och har eget företagande med emilia och stella!duktiga är vi.
i dag är jag sjukt trött, sitter och skrattar åt allt haha!
gårdagen spenderades i min säng med madde till klockan 8 på kvällen då vi kom på att vi kanske skulle ta och göra nån nytta. skulle färga håret på madde men det blev inte så för våran planering är bäst som alltid. I stället kom viktor och frej och hämtade oss och sedan blev det mc! vid 11 skjusade vi hem madde och sedan åkte till motala och sov där.
va jätte pigg i morse när klockan ringde klockan 6 och det va dax att gå upp för att ta bussen klockan 20 i 7!
i kväll vet jag vad som händer, ska umgås med bäst madde i allafall. blir väl en impuls kväll som vanligt eftersom vi är så duktiga på att planera haha.
ne nu blir stella och emilia arg på mig snart för att jag inte hjälper till så nu ska jag sätta i gång med arbetet igen :)

can´t never get enough of you!
give me more of you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar