lördag 3 oktober 2009

mysig lördagskväll!

Och så va denna helg slut! gud vad dagarna går fort och vi går mot kallare och mörkare tider. Fy för hösten och vintern!

ligger i sängen och myser under täcket och ska snart sova. så himla trött känns som jag inte har sovit på en vecka. i går bjöds det på fest med mina flickor helt okej måste jag säga. kunde ha vart roligare men alla helger kan inte va lika roliga. kvällen avslutades hos madde i borensberg!
i dag har jag färgat och klippt håret på alexandra! och kvällen har spenderats hos christan med jenny, tim henke och christan med bordtennis spelande och en massa prat. mysig kväll med härliga människor!
i morgon kommer sandra till mig, ska hjälpa henne att sätta i löshår! och på kvällen hoppas jag att jag får träffa dig!
nu ska jag krya ner under täcket och sova.
nattinattti alla!

önskar att du bara kunde va dig själv och visa den du egentligen är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar