onsdag 30 september 2009

Börjar om på nytt!

Nu ska jag börja om på nytt och skriva blogg igen! inte duktig på det här med blogg så vet inte hur man fixar layouten eller nått, och egentligen vill jag inte ens ha blogspot men det får duga sålänge. känner att jag behöver skriva av mig lite igen..

just nu sitter jag med världensbästajenny i min säng och hon är så himla söt när hon är tvär och sur :) vi sitter och funderar på vad vi ska göra för kul i kväll eftersom vi har studiedag i morgon och det tror jag de flesta har ? ingen som har någon idé på vad man kan göra?

ne nu ska hoppa in i duschen och göra i ordning mig, så trött på mig själv just nu! känner mig trött sur, rastlös och negativ till allt. skulle helst bara vilja ligga under täcket hela dagarna och gömma mig från verkligheten. känner mig så sjukt ensam just nu.. och jag verkligen hatar det!
tur att jag har min underbara jenny som finns för mig varje dag och ställer upp i alla lägen tänk om alla vore som henne!
nu ska jag försöka rycka upp mig och hitta på nått vi kan göra i kväll! /a

tänk om du bara kunde förstå.. jag är fast i dig!
i try so hard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar