tisdag 6 oktober 2009

I hate my life!

ja som rubriken lyder! just nu hatar jag mitt liv totalt! så jäkla nedstämd och deppig så de finns inte. har ingen livsgläjde längre! hatar att må såhär, tar alla krafter i från mig! livet är inte lätt alla gånger.
undra när min dag kommer? om den någonsin kommer..

i natt sov jag i allafall hos osccar med madde mysig! hatar att sova själv, känner mig så ensam så va skönt att ha er där. Madde och jag gick upp ganska skapligt för att osccar skulle till skolan, så vi gick hem till mig åt frukost och sedan åkte till gymmet. haha vill inte veta vilken träningsverk jag kommer ha i morgon! skönt att träna igen. ska försöka hålla i gång med träningen nu och försöka att inte lyckas med att bli sjuk. så i morgon när jag vaknar blir det en powerwalk innan frukosten för att rensa tankarna och tänka på annat! och sedan träna. vet inte hur många gånger jag har vart ute och gått i dag..
nu ska jag krya ner under täcket se en film och försöka somna utan att gråta mig till söms.
usch vad negativ jag är! kan inte va glad och tänka posetivt nu :(
hoppas ni kan sova gott i allafall! god natt alla.

du finns i mina tankar hela tiden.
jag är fast i dig!

1 kommentar:

  1. Gumman jag finns alltid för dig de vet du vi klarar det här tillsammans <3 det gör vi alltid. älskar dig massor min bästa vän <3

    SvaraRadera